Taalhuis en Stichting Prago werken samen

Gepubliceerd op: 7 juni 2024 15:40

Op vrijdag 7 juni 2024 hebben Suzanne Vonk, regiomanager van Prago en Wanda Prins, coördinator van het Taalhuis van de bibliotheek Gouda een samenwerkingsovereenkomst getekend.

Prago is een samenwerkingspartner die volwassenen helpt met de basisvaardigheden, vooral de mensen die moeite hebben met leren. Het Taalhuis meldt mensen aan bij Prago. Prago en het Taalhuis werken al langer prettig samen. De overeenkomst is bedoeld om zaken rond onder andere privacy netjes te regelen. Groepen van Prago zijn altijd welkom voor een rondleiding in het Taalhuis en de Bibliotheek. Deelnemers van Prago kunnen een cadeaulidmaatschap krijgen en een jaar lang gratis boeken en andere materialen uit de bibliotheek lenen.